Toch nog een vraag die je hier niet kan terugvinden?
Aarzel niet om contact op te nemen via T. 011 80 83 21 | E. annemie.vanherf@heusden-zolder.be
Schrijf je in onder een gemeente? Dan krijg je van de gemeente een inschrijvingslink. Kan je deze niet meer terugvinden? Aarzel dan niet om jouw gemeente te contacteren. Klik hier!
Als je voor de eerste keer inlogt op het systeem via https://admin.kivalo.be/login zal je gegroet worden door een automatische rondleiding. Klik op de blauwe balk om van start te gaan. De tour zal jou laten zien welke gegevens je zal moeten invullen. Heb je de tour vervolledigd? Dan kan je de gegevens gaan invullen. Vervolgens kan je de tour volgen om een bon te valideren.
Enkele belangrijke tips:
- Zorg ervoor dat jouw Logo in JPG of PNG formaat staat. Een PDF formaat zal niet werken.
- Klik bij het invullen van het adres, het juiste adres aan dat tevoorschijn komt.
- Gebruik een geldige en volledige website link. Vergeet de http:// niet toe te voegen.
- Zorg ervoor dat je een geldige IBAN en BIC nummer opgeeft.
- Vergeet tot slot jouw ‘website profiel’ niet verder aan te vullen. Dit zal de consument te zien krijgen.
Je kan een bon direct scannen zonder op de knop 'bon valideren' te moeten drukken.
Heb je een iPhone?
Open dan de camera app en hou de camera over de QR code
Je zal de vraag krijgen om een link te openen in je browser. Klik hierop
Vervolgens zal je moeten inloggen. Ben je reeds ingelogd? Dan krijg je direct het volgende scherm te zien en kan je het gevalideerde bedrag ingeven.
Geef gespendeerde bedrag in en druk op valideer.
Gebruik je een andere smartphone?
Dan kan je bijvoorbeeld onderstaande QR scanner downloaden. Je kan vrij kiezen welke APP je hiervoor wil gebruiken.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.simpleapp.barcode.sca…
Open de app en scan de QR code
Je zal de vraag krijgen om een link te openen of de App geeft de link weer. Klik hierop
Vervolgens zal je moeten inloggen. Ben je reeds ingelogd? Dan krijg je direct het volgende scherm te zien en kan je het gevalideerde bedrag ingeven.
Geef gespendeerde bedrag in en druk op valideer.
Je kan eenvoudig de web browser opslaan zodat je hiervan een app-icoon kan plaatsen op jouw toestel. Hoe doe je dit?
Op een iPhone doe je het volgende:
Open admin.kivalo.be in de browser
Druk onderaan op delen icoontje
Selecteer ‘zet op beginscherm’
Vervolgens zal je het icoontje van Kivalo terugvinden op jouw beginscherm.
Op een Android (Samsung, Motorola, OnePlus, Huawei,..) toestel doe je het volgende:
Open admin.kivalo.be in de browser Google Chrome
Druk in de browser op de 3 bolletjes.
Selecteer ‘zet op beginscherm’
Vervolgens zal je het icoontje van Kivalo terugvinden op jouw beginscherm.
Je hoeft hier verder niets meer voor te doen. Je zal er enkel voor moeten zorgen dat je jouw rekeningnummer en BIC code hebt toegevoegd.
Hoe voeg je dit toe?
Valideer steeds een bon voor je een aankoop afrond van een klant. Zo ben je zeker dat dit een geldige bon is en er nog geld op staat.
Log in op https://admin.kivalo.be/login/
- 1. Ga naar 'Profiel'
- 2. Klik op 'bedrijfsgegevens'
- 3. Onderaan de pagina kan je jouw IBAN en BIC toevoegen.
De gemeente zal jouw geld periodiek uitbetalen. Neem contact op met jouw gemeente om op te vragen op welke termijn zij de bonnen uitbetalen.
De bonnen worden enkel uitbetaald na validatie.
Het is niet mogelijk om de unieke bon codes van de Kivalo bonnen te integreren in jouw webshop.
Hoe ga je dan best te werk?
Een consument kan jou de bon code doormailen.
Je controleert of de bon geldig is in jouw Kivalo omgeving (admin.kivalo.be) en valideert de bon.
Jij kan in jouw eigen webshop een promotiecode aanmaken ter waarde van het bon bedrag.
Deze code kan je aan de consument bezorgen zodat zij met hun bon een aankoop in de shop kunnen verrichten.